Tam Ekran


oyuncini
Reklam

adam sadece okuyup geçmiş böyle ders anlatımımı olur...

by ayşenur (ziyaretçi) 01.05.2013 16:37

Dikkatinizi vererek dinledikten sonra problem yok :D arada oluyo şarkıya ilgi gidiyo

by Uısıf (ziyaretçi) 09.01.2012 13:53

bu nasıl bişey ya video bile açılmıyor.

by funda (ziyaretçi) 28.12.2011 13:12

nasıl bi anlatım bu yaa o müzik hiç olmamış hocanın sesini duyamıyorum keşke müzik olmasaydı insanın dikkatini dağıtıyo

by büşra (ziyaretçi) 11.11.2011 12:05

adam konuşmayı bilmiyo müzik dikkat dagıtıyo bu nasıl ders böyle akılda kalıcı hiç bi özelligi yok.

by ezgi (ziyaretçi) 30.10.2011 19:50

bu nası ders yaa adam güzel okuyamıyo bn sadece müzik dinledim şunu okuyan değilde doğru düzgün anlatan bi hoca olsa bence çok daha faydalı olur..

by seher (ziyaretçi) 17.05.2011 10:51

yav güzel hazırlanmışta adam konuşmayı bilmiyo düzgün biri yok muydu okutturacak....

by serhat (ziyaretçi) 13.04.2011 10:11

supersınız...gercektenn elinize agzınıza saglık

by ercan (ziyaretçi) 15.01.2011 15:41
İsim: